+ 1
Inlägg: 2887376
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Narcissisten har talat. Det är absolut inget fel på dig, utan enbart fel på alla andra.
Herregud, ta dig tillbaka till Brynäs-boken om du inte har något vettigt att skriva.
Herregud, ta dig tillbaka till Brynäs-boken om du inte har något vettigt att skriva.
+ 10
Speciellt om man väljer att diskutera på ett forum där det vimlar av alla möjliga subjektiva åsikter.