Inlägg: 2888173
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: MoDo gör väl så d.v.s spelarna delar rum, är ju kutym hos hockeylagen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
En sak som vi kan slå fast nu är väl:
Att Jonathan Dahlén har kastat bort en NHL karriär bara för att han inte våga lämna brukssamhället Timrå...
Och mammas köttbullar..
Varför kämpa i sin karriär när man får vara stjärna i sitt lag på hemmaplan varje år?
Pappa Ulf hade mer stake i sig ...
En sak som vi kan slå fast nu är väl:
Att Jonathan Dahlén har kastat bort en NHL karriär bara för att han inte våga lämna brukssamhället Timrå...
Och mammas köttbullar..
Varför kämpa i sin karriär när man får vara stjärna i sitt lag på hemmaplan varje år?
Pappa Ulf hade mer stake i sig ...
+ 3
Mera buss och dela rum