+ 3
Inlägg: 2888178
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: du har totalt fel! Dahlen är inte tillräckligt bra för NHL! Det beror varken på lathet eller feghet! Det är samma sak med Lander och Wedin! Dom platsar helt enkelt inte i den ligan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Dahlén kommer få tröjan i taket och bli ihågkommen som en av Timrås största spelare någonsin när han lägger av. En fin karriär.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Dahlén skulle dock aldrig slå sig in i NHL. Pojken är för lat och bekväm för att kämpa sig in där!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Är det snarare så att hans spets räcker långt i SHL men hans svagheter gör det svårt för honom att nå NHL.
Är det snarare så att hans spets räcker långt i SHL men hans svagheter gör det svårt för honom att nå NHL.
En sak som vi kan slå fast nu är väl:
Att Jonathan Dahlén har kastat bort en NHL karriär bara för att han inte våga lämna brukssamhället Timrå...
Och mammas köttbullar..
Varför kämpa i sin karriär när man får vara stjärna i sitt lag på hemmaplan varje år?
Pappa Ulf hade mer stake i sig ...