+ 1
Inlägg: 2888649
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man märker att Hinken har verkligen gjort en häftig Silly och att vi har en organisation som verkligen mår bra trots att vi åkte ur när det är knappt ä nå folk inne här å surra längre 🤪 !
Inte ens nå gnäll är det , vad fan händer 🤔🤔
😅 😅😅 😅
"Ur led är tiden " 😁😁
Som nykterist säger jag " Skål på er vänner "
Inte ens nå gnäll är det , vad fan händer 🤔🤔
😅 😅😅 😅
"Ur led är tiden " 😁😁
Som nykterist säger jag " Skål på er vänner "
+ 5
Kosingen ska ju in..!! 😉👍