+ 5
Inlägg: 2888675
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Lugn nu. Det är off season, serien har inte startat än. Finns gott om tid för gnäll ännu
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Som Jacob Dahlin sa, "Skål tamejfan" Trocadero, Portello, eller Norrlands Guld, det kvittar.
Hinken har levererat Grande!!
Hinken har levererat Grande!!
+ 3
Inte ens nå gnäll är det , vad fan händer 🤔🤔
😅 😅😅 😅
"Ur led är tiden " 😁😁
Som nykterist säger jag " Skål på er vänner "