Inlägg: 2889853
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brynäsarna är nu upprörda över att Detroit har plockat över deras slovakiska talang.
Klart att grabben vill över och spela hockey och utvecklas i stället för att sitta och nöta bänken i ett gubblag.
Klart att grabben vill över och spela hockey och utvecklas i stället för att sitta och nöta bänken i ett gubblag.
+ 6
Dom kan få lyfta över honom nu..
Till AHL spel för att komma in i det!
Så är det ett dillemma mindre för Karlin.
Mattsson går center till Fitz kommer.
Och Falkenhäll får mer speltid från början..
Tror att han kan få ett genombrått i år!