+ 6
Inlägg: 2889857
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Modoiterna är upprörda över att Brynäs plockat över deras svenska talang.
Klart att grabben vil över till SHL, spela hockey i en tuffare och mer utvecklande liga i stället för att slentrianmässigt harva vidare mot billigt motstånd i HA.
Klart att grabben vil över till SHL, spela hockey i en tuffare och mer utvecklande liga i stället för att slentrianmässigt harva vidare mot billigt motstånd i HA.
+ 2
Klart att grabben vill över och spela hockey och utvecklas i stället för att sitta och nöta bänken i ett gubblag.