+ 2
Inlägg: 2889879
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Svrcek hade fått det ännu svårare än LP att få istid och ingen större förlust för oss, mao.
Klokt av Svrcek att ta chansen i CHL i det läget.
Gästrin har naturligtvis inte villkorat ett skit, det är isf hans NHL-lag som valt att låna ut honom.
Svårare är det inte.
Jag svarar bara på dina spela-allaninlägg, svårare är inte det heller.
Klokt av Svrcek att ta chansen i CHL i det läget.
Gästrin har naturligtvis inte villkorat ett skit, det är isf hans NHL-lag som valt att låna ut honom.
Svårare är det inte.
Jag svarar bara på dina spela-allaninlägg, svårare är inte det heller.
+ 3
Gästrin villkorade att få stanna i Modo för att utvecklas.
Du är väl nog illa omtyckt i er bok, så varför spela allan här?