Inlägg: 2891346
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Snively tycker jag inte ser ut som en klassvärvning. Ylönen ingen given succé även om han ser något bättre ut. Hudon är väl den som spontant ser klart bäst ut av de tre, men precis som Snively nära noll erfarenhet av europeisk hockey.
Ingen av de tre har väl spelat i SHL?
Det kan bli riktigt bra, men det finns verkligen ingen garanti för det.
Ingen av de tre har väl spelat i SHL?
Det kan bli riktigt bra, men det finns verkligen ingen garanti för det.
Jag kommer bli väldigt förvånad om den kedjan inte levererar!
Det är klassvärvningar rakt igenom!