Inlägg: 2891347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Jag får lite Hutsko vibbar av Snively. Men det gäller att deras förstakedja producerar från start för efter dom ser det tunt ut. Hypade juniorer som säkert kommer vara bra men ojämna, samt avdankade gubbar som inte hänger med i tempot.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Men var inte Krüger och Rensfeldt med att spela ur Djurgården, så till syvende och sist överskattade av klubben på SHL-nivå? Jag fattar att man inte dissar dem när de är med att spela upp laget igen efter tre säsonger, men nu ska de vara räddningsplanka uppe i SHL om importerna ej skulle klicka. Lite riskabelt är det allt.
+ 1
Ingen av de tre har väl spelat i SHL?
Det kan bli riktigt bra, men det finns verkligen ingen garanti för det.