Shangattay: än så länge stelt mellan Topping, Jeppe och Linus. Men i HA är det mkt lättare att prestera även utan kemi. Se på Topping i Västerås tex.
Inlägg: 2897952
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10837}:
Olofsson hade en svår tid när han blev pressad under fjolåret, stod över en straff i slutet osv., kanske är bra för honom att inte behöva axla ansvaret man har i en första kedja, tänker att det kanske blir likt André petersson och hans situation i hv71 tidigare.
Jag skulle nog överväga att spela Jeppe längre ner av den anledningen.
Larsson Topping Kelleher
Mattsson Swetlikoff Andersson
Olofsson Fitzgerald Carlsson
Sebbe Bjerzelius Op
Olofsson hade en svår tid när han blev pressad under fjolåret, stod över en straff i slutet osv., kanske är bra för honom att inte behöva axla ansvaret man har i en första kedja, tänker att det kanske blir likt André petersson och hans situation i hv71 tidigare.
Jag skulle nog överväga att spela Jeppe längre ner av den anledningen.
Larsson Topping Kelleher
Mattsson Swetlikoff Andersson
Olofsson Fitzgerald Carlsson
Sebbe Bjerzelius Op
+ 3