+ 3
Inlägg: 2897957
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Olofsson, Fitzgerald och Carlsson hade varit en förstakedja i vilket annat lag som helst i HA. Så vi har det minst sagt bra ställt på forwardssidan. Och backsidan kommer nog se bättre ut när vi får in ett toppnamn som ska peta ner Bengtsson till tredje backpar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hockeynews lång artikel om Modo, kopiera gärna in det man inte ser som plus.:)
+ 1
Olofsson hade en svår tid när han blev pressad under fjolåret, stod över en straff i slutet osv., kanske är bra för honom att inte behöva axla ansvaret man har i en första kedja, tänker att det kanske blir likt André petersson och hans situation i hv71 tidigare.
Jag skulle nog överväga att spela Jeppe längre ner av den anledningen.
Larsson Topping Kelleher
Mattsson Swetlikoff Andersson
Olofsson Fitzgerald Carlsson
Sebbe Bjerzelius Op