Inlägg: 2904113
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 25-26
Mora byter namn på sin arena. Inget mer smidjegrav arena. Hoppas MoDo får en bra Wibe i den arenan denna säsong.
Skönt att slippa människan. Tror att stephen hawkins varit ett farligare offensivt vapen i pp än pontus.
Det värsta är att jag skämtar inte ens. Hans surfplatta har bättre odds att skicka en retur i mål än Nässen.
Hej då.
Fö tror jag att vi har ny målvakt innan jul.
Årets flipp blir Bella.