Inlägg: 2911984
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jo, Milton är gjuten men Hermansson vettefan. Positivt att se honom utnyttja sina lägen dock. Nästa år blommar han nog ut på allvar. Det syns att spelsinnet finns där, måste bara lära sig anpassa sina ”idéer” till seniornivå.
Fattar inte varför Pelle envisas med att köra på när han är typ 70 år och alla gnäller på honom.
Fattar inte varför Pelle envisas med att köra på när han är typ 70 år och alla gnäller på honom.
Kanske lite därför jag nästan slutat lyssna på den podden med Honom och Pelle.
Pelle är Pelle och pratar hockey på rena känslor utan fakta och Gulliksson känns mer som en glad amatör som gillar Modo och råkar jobba på allehanda.
Hermansson var okej idag samtidigt som vi möter ett ruskigt dåligt motstånd, att dra så stora växlar att han är omöjlig att peta nu tycker jag blir ganska löjligt faktiskt.