Inlägg: 2912013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Milton är en sjuk överraskning, drivet i hans skridskoåkning är toppklass, fortsätter han såhär så kommer han fights om en plats i Capitals nästa säsong.
Hermansson har kanske större uppsida och jag håller med i allt du säger, hans tid kommer nästa säsong, låt denna bli en bra läropeng så blir det bra.
Jadu, jag vet inte…. Tycker mest han sitter och håller med Gullik bara i poddarna, blir rätt långtråkig lyssning.
Hermansson har kanske större uppsida och jag håller med i allt du säger, hans tid kommer nästa säsong, låt denna bli en bra läropeng så blir det bra.
Jadu, jag vet inte…. Tycker mest han sitter och håller med Gullik bara i poddarna, blir rätt långtråkig lyssning.
Fattar inte varför Pelle envisas med att köra på när han är typ 70 år och alla gnäller på honom.