+ 2
Inlägg: 2915418
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Jag hörde att det var inne att stå off wing, så... bara att vända tills trenden dör antar jag.
Skämt åsido hade man såklart kunnat sätta Berglund på blå, Kelleher till vänster och Olofsson till höger. Topping som bumper och Larsson framför mål. Den konstellationen hade nog blivit jobbig att försvara sig mot...
Skämt åsido hade man såklart kunnat sätta Berglund på blå, Kelleher till vänster och Olofsson till höger. Topping som bumper och Larsson framför mål. Den konstellationen hade nog blivit jobbig att försvara sig mot...
+ 1
Byt så båda pp har en leftskytt på högerkanten och rightskytt på högerkanten. Spelarna finns för det!!!!
Nu är det mycket lättare att försvara för antalet potentiella direktskott är betydligt färre än de behövt vara.