+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2915420
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nja det skulle jag inte säga men varenda säsong så finns det lag som försöker med det för någon anledning men till 90% så funkar det inte.
Skämt åsido hade man såklart kunnat sätta Berglund på blå, Kelleher till vänster och Olofsson till höger. Topping som bumper och Larsson framför mål. Den konstellationen hade nog blivit jobbig att försvara sig mot...