+ 3
Inlägg: 2920149
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Det här störde sig hela tv4 gänget på ifjol för prick ett år sen. Det måste bli stopp i spelet i mittzon!! När Petter Rönnqvist förklarade det så förstod jag att Modo hade problem med det. Men Karlin verkade inte ha lyssnat på honom iaf
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Vi har en dimridå till forecheck, vi saknar som du säger ett styrspel i mittzonen och binder alltid ut att spela BP så fort pucken passerar egen blå.
Första passen är så dåliga och tempot är svagt. Vi har ingen synbar taktik och passningsspelet är av väldigt dålig kvalité.
Känns som att vi är tillbaka på ruta 1 första matchen varje vecka
Första passen är så dåliga och tempot är svagt. Vi har ingen synbar taktik och passningsspelet är av väldigt dålig kvalité.
Känns som att vi är tillbaka på ruta 1 första matchen varje vecka
+ 1
Meningen med spelet i mittzon är ju att stoppa motståndarna från att komma in kontrollerat i anfallszon. Men vi dukar fram bordet och välkommnar dom in i vår zon gång på gång.