+ 1
Inlägg: 2920157
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vi måste vara det lag i de två högsta serierna som spelar mest horisontellt med pucken. Crosspass tvärs över från ena sargkanten till den andra och inte sällan studsar pucken i knähöjd när passet slås. Sen försöker vi alltid hitta ett svårt pass i mitten som sällan går hem, särskilt mot dom bättre lagen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi ska vara tacksamma att Hallin tagit en bra plats i truppen, annars hade vi varit anmärkningsvärt tunna för att vara ett ”topplag”
Första passen är så dåliga och tempot är svagt. Vi har ingen synbar taktik och passningsspelet är av väldigt dålig kvalité.
Känns som att vi är tillbaka på ruta 1 första matchen varje vecka