Har dom glömt bort hur dom ska spela eller?
Inlägg: 2937940
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
jonsson:
Inga direkta tendenser att vi skall kunna skapa ett mål. I första verkade vi ju välja att skjuta utanför. Vad vi håller på med nu vet jag inte.
Inga direkta tendenser att vi skall kunna skapa ett mål. I första verkade vi ju välja att skjuta utanför. Vad vi håller på med nu vet jag inte.
Sv: MoDo-Mora 251116
jonsson: Modo har absolut ingen spelidé från egen zon och framåt, det tar 3-4 pass ibland att bara få pucken ur zon, därefter handlar det om att försöka dribbla sig ner över röd och slänga bort pucken.