Gavelo: Jag tror ärligt talat att vi hade haft större chans om vi körde med sex utespelare hela matchen än med Edvin "Muren" Olofsson i mål.
Inlägg: 2937955
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
Bad_Brett: så målen är Edvins fel då, två mot ett med skott i kryss å strul i egen zon å öppet mål vid tvåan