Inlägg: 2938022
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
Robin Ztorken L: Jag han PRECIS tänka att Olofsson och Berg är det enda som bryr sig och kämpar. Så gör Olofsson den slöaste åkningen till bänken jag någonsin sett.
Tänk kvällens match samt Troja, det avslöjar allt hur dåliga vi är fortfarande.
Blir knappt semifinalen med detta gänget, tyvärr