Gavelo: undrar varför alla målvakter blir så bra mot oss?
Inlägg: 2938031
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
Inget blir ju bättre det är lika uselt nu som i omgång 1 den här säsongen är körd att dom fågelholkarna vi har i båset skulle kunna få detta lag att leverera i ett slutspel är en utopi.
Sv: MoDo-Mora 251116
Heyerdal: Lite komiskt att Hinken var övertygad om att Topping skulle bli säsongens stora utropstecken. Känns som Hinken nästan alltid gör fel bedömning när det gäller förstecentern. Först MacMaster, sedan Rååma, sedan Jasek och nu Topping. Big Dick var det stora undantaget och han valde Hinken att inte förlänga med. 😂
+ 7