hockey_21: Jag hade ingen aning om att Eriksson Ek, Omark och Pudas är kommunikationsansvariga för sina respektive klubbar. Tack för uppdateringen!
Inlägg: 2938802
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
Bad_Brett: Tycker verkligen inte det spelar någon roll om det är en spelare eller kommunikationsansvarig. Spelarna är väl egentligen ännu mer offentliga, tror inte jättemånga vet vem Jon är om man skulle jämföra mot till exempel Omark.
Håller med om att det var lite onödigt av Jon men tycker reaktionerna varit rätt överdrivna.
Håller med om att det var lite onödigt av Jon men tycker reaktionerna varit rätt överdrivna.
+ 1