Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2938815
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Mora 251116
Bad_Brett: Man kan nog argumentera för att en kapten är en större och viktigare representant för klubben än en kommunikatör.
När det gäller jämförelsen med Jasek var kritiken nog uteslutande från det egna ledet för att han underpresterade, har svårt att tro att Pudas fick någon form av reprimand från sina egna supporters (eller någon kritik öht).
När det gäller jämförelsen med Jasek var kritiken nog uteslutande från det egna ledet för att han underpresterade, har svårt att tro att Pudas fick någon form av reprimand från sina egna supporters (eller någon kritik öht).
+ 1
För övrigt vill jag minnas att Jasek fick utstå rätt mycket kritik när han började härja på X också...