+ 3
Inlägg: 2942154
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Jag tror definitivt att många spelare har överskattat sin förmåga och tänkt att nu när dom spelar i en sämre liga så ska dom bli mer poängspelare och lirare. Och det gör att dom spelar svårare, annorlunda och med mindre djävlar anamma än vad dom brukar ha gjort i högre ligor. Många av dom vi värvat är ju inga naturliga poäng spelare.
+ 3
En rimligare förklaring är att Karlin varit otydlig med vad han förväntar sig av spelarna. Han lägger mycket av ansvaret på laget medan det kanske hade varit bättre med en ledare som pekar med hela handen. Det där skiljer ju sig ganska mycket beroende på vilken grupp du har.