Sigge: Jag tror definitivt att många spelare har överskattat sin förmåga och tänkt att nu när dom spelar i en sämre liga så ska dom bli mer poängspelare och lirare. Och det gör att dom spelar svårare, annorlunda och med mindre djävlar anamma än vad dom brukar ha gjort i högre ligor. Många av dom vi värvat är ju inga naturliga poäng spelare.
+ 3