+ 6
Inlägg: 2942195
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Man hade önskat sig backar som spelat i svensk hockey som man vet fungerar och inte chansa på Nordamerikanska - det blir ett lotteri. Men kanske det inte finns några att tillgå !?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Här tar jag för givet att klubben krävt någon sorts plan kring nyförvärv nu under säsong. Så utgår från att Hinken kanske har någon på G som klubben tror kommer göra skillnad, och förhoppningsvis nån till som ställt sig positiv, som kommer i januari.
Beroende på vilka spelare det gäller kan det vara rätt väg att gå, men låt det stanna vid max två säsonger nu. Det får fan Hinken köpa rimligheten i.
Beroende på vilka spelare det gäller kan det vara rätt väg att gå, men låt det stanna vid max två säsonger nu. Det får fan Hinken köpa rimligheten i.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Dom spelar ett högt spel Modo. Blir det en fiaskosäsong och det är långa kontrakt på både Hinken och Karlin så kommer en del topplock att ryka bland supportrarna
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Blir Hinken, åtminstone som jag tolkar det som skrivs. Mja jag vet inte jag...en del blir nöjda.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613:
Då tolkar jag som det står..
Att 3 - 4 backar är aktuella för spel i MoDo.
Gradin fyller på ...🤣🤣🤣🤣
Då tolkar jag som det står..
Att 3 - 4 backar är aktuella för spel i MoDo.
Gradin fyller på ...🤣🤣🤣🤣
*Modo förhandlar intensivt med sportchefen Henrik Gradin om nytt kontrakt.
*Fokus ligger på klubbens framtida riktning och målsättningar, inte detaljer.
*Gradin söker samtidigt backförstärkningar från Nordamerika.