JoJo2613: Blir Hinken, åtminstone som jag tolkar det som skrivs. Mja jag vet inte jag...en del blir nöjda.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2942201
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Jag blir riktigt nöjd om Hinken blir kvar. Han tog oss upp förra gången varför skulle han inte kunna göra det igen?
+ 10