Inlägg: 2944352
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Gavelo: Ja precis. Publiken gör sitt, och spelarna sliter som djur, men klasskillnaden är för stor.
På pappret ser det rätt jämnt ut. Då _måste_ det vara tränarna som är problemet. Alla måste förstå det nu.
På pappret ser det rätt jämnt ut. Då _måste_ det vara tränarna som är problemet. Alla måste förstå det nu.
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Gavelo: Kan inte bara anklaga Karlin laget är ju så sjukt fel byggt. Man har lagt allt krut på forwards men ingenting på försvarsspelet.
Modo försökte kötta första 10 men när vi tappade orken så har löven helt tagit över.
Vi har inget spel öht. Karlin måste sparkas så fort som möjligt.