+ 2
Inlägg: 2944364
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Bad_Brett: Jo, man tycker ju att det borde vara uppenbart, men tydligen skäller man på individuella spelare istället. Eller på inställningen. Eller på fan vet var.
För mig är det extremt uppenbart vart det riktigt problemet ligger.
För mig är det extremt uppenbart vart det riktigt problemet ligger.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Bad_Brett: Går fan inte att slarva med passningarna, de måste skärpa sig och vara noggranna varje jävla pass.
Björklöven pissade precis bort ett PP precis som vi brukar göra.
Björklöven pissade precis bort ett PP precis som vi brukar göra.
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Bad_Brett: Hahah men ge dig vi hade första löven har andra hittills inget konstigt med det
På pappret ser det rätt jämnt ut. Då _måste_ det vara tränarna som är problemet. Alla måste förstå det nu.