MorganaLefaey: Säger en hel del om den amerikanska hockeyn att det där blir diving. Hade blivit tvärtom i Sverige.
Inlägg: 2961360
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: men häftigt, vi leder mot USA med 3-1??
Visst det är klassiskt Sverige att gå rent i gruppspelet men inte vinna guld men ändå, man hoppas ju inte de förlorar för det.
Just den här USA-killen hade man väl extrema problem med o förlorade med typ 3-7 många ggr runt 17-års åldern
Visst det är klassiskt Sverige att gå rent i gruppspelet men inte vinna guld men ändå, man hoppas ju inte de förlorar för det.
Just den här USA-killen hade man väl extrema problem med o förlorade med typ 3-7 många ggr runt 17-års åldern