Vargen: tyvärr är ju 3 måls ledning ingen säker ledning i hockey o speciellt inte i jvm. Vi får se hur det här går. Men tycker man gör mycket bra och har bra fart.
Inlägg: 2961357
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
MorganaLefaey: Säger en hel del om den amerikanska hockeyn att det där blir diving. Hade blivit tvärtom i Sverige.