KryptonitKasper: så jävla kasst av domaren. Visst han kanske hjälpte till lite. Men det där är målvaktens område o bevisligen kör han ju in i benet
Inlägg: 2961361
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
MorganaLefaey: Otroligt svag utvisning. Vet inte vem domaren var men var det en amerikanare ligger han risigt till.