Vargen: Total överbelastning av vårt försvar i BP där. Kom skott från alla vinklar, sen styrdes den in av våran egen. Jävla synd.
Inlägg: 2961356
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
KryptonitKasper: så jävla kasst av domaren. Visst han kanske hjälpte till lite. Men det där är målvaktens område o bevisligen kör han ju in i benet