+ 5
Inlägg: 2961511
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Du blandar äpplen och päron. Styrelse och sportchef kan göra rätt i att sparka Karlin och Sundell, men samtidigt misslyckas med att hitta en vettig ersättare.
Som sagt... Säg att du går på restaurang och blir matförgiftad. Är det då en dum idé att välja en annan restaurang nästa gång? Som man brukar säga: "Två fel gör inte ett rätt".
Som sagt... Säg att du går på restaurang och blir matförgiftad. Är det då en dum idé att välja en annan restaurang nästa gång? Som man brukar säga: "Två fel gör inte ett rätt".
+ 4
För även om det hade blivit ännu sämre med AJ (och vi understundom hade legat nästsist i tabellen, likt SSK i år) så hade det varit fortfarande varit rätt att sparka MK? Eftersom att MK inte lyckades möta fjolårets mål?
För det är ju trots allt alltid bättre att agera än att inte agera?
För man kan ju alltid "agera" igen? Och igen? Och igen...?
Mhm, låter som en hållbar lösning med BB vid rodret...
Det komiska är ju att mycket talar för att vi faktiskt går emot en framtid som liknar just denna utveckling...