+ 2
Inlägg: 2961680
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Helvete vad LP är bra. Hoppas han åker över Atlanten nästa säsong så man slipper se honom i fel tröja.
Lätt bästa fw i Sverige i jvm. Jäkla Karlin att inge ge honom speltid ifjol.
Lätt bästa fw i Sverige i jvm. Jäkla Karlin att inge ge honom speltid ifjol.
SM liga har väl testat samma upplägg utan större framgång.
NHL likaså en oändligt massa odugliga matcher för det finns inget att förlora, tvärtom ju sämre man är desto större chans att värva de bästa, vänta 10 år så är vi bra, typ.
Näe stängd liga är inget annat än skit!