Inlägg: 2961688
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Han är alltså lätt bättre än Frondell, Stenberg, Berglund och Genborg. Jag som trodde modoiter var enögda. Han är är bra, men inte lätt bästa forward
+ 1
Lätt bästa fw i Sverige i jvm. Jäkla Karlin att inge ge honom speltid ifjol.