Vargen: Gästrin får inte ens lira BP nu ?
Inlägg: 2961715
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Jag tycker inte Gästrin gör speciellt mycket för att motbevisa coacherna för att få mer speltid eller spela högre upp.
0p på 5 matcher och han utmärker sig inte i matcherna, gör det han ska men inget mer.
Jag vet inte om han är hämmad på något sätt men han har inte samma tryck i skridskoåkningen som vi sett han under hösten i Modo.
0p på 5 matcher och han utmärker sig inte i matcherna, gör det han ska men inget mer.
Jag vet inte om han är hämmad på något sätt men han har inte samma tryck i skridskoåkningen som vi sett han under hösten i Modo.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Inte lirat BP på länge. Viggo Björck är tydligen ett bättre alternativ där.