Inlägg: 2961722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är rätt bra för MoDo att han får relativt lite istid. Det brukar vara de som spelar mest under JVM som får en dipp efter turneringen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han har ungefär en minut per period att visa upp sig.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han spelar i fjärdekedjan och fick knappt speltid från början. De minuter han fått har han spelat gediget och det tycker Capitals-fansen också.
Hävelid valde att sätta honom i fjärdekedje-facket från början utan att testa att se hur utfallet skulle bli av att spela med exempelvis Lucas.
Hävelid valde att sätta honom i fjärdekedje-facket från början utan att testa att se hur utfallet skulle bli av att spela med exempelvis Lucas.
0p på 5 matcher och han utmärker sig inte i matcherna, gör det han ska men inget mer.
Jag vet inte om han är hämmad på något sätt men han har inte samma tryck i skridskoåkningen som vi sett han under hösten i Modo.