Inlägg: 2961728
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han har ju en roll att spela som han gör. Om det fungerar som du säger, varför flyttade man upp Eriksson i förstakedjan? Var en sämre länk i fjärdekedjan med Milton.
Gör verkligen ingenting fel på den speltiden han får och täcker upp bra.
Gör verkligen ingenting fel på den speltiden han får och täcker upp bra.
Han måste ta vara på chanserna han får på ett bättre sätt om han ska få mer förtroende.