Inlägg: 2961729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Du tycker alltså fortfarande att Gästrin ska spela högre upp utifrån det han visat?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Mam bedömer att Eriksson gör ett bättre jobb helt enkelt, eller så har hans pappa betalat Hävelid på sidan (obs ironi)
Sen bara för att du har en roll att spela så kommer ingen tränare hänga dig om du skapar målchanser, gör mål eller assist, då blir man förmodligen uppflyttad om man anser att andra spelare är sämre
Sen bara för att du har en roll att spela så kommer ingen tränare hänga dig om du skapar målchanser, gör mål eller assist, då blir man förmodligen uppflyttad om man anser att andra spelare är sämre
Gör verkligen ingenting fel på den speltiden han får och täcker upp bra.