+ 1
Inlägg: 2961739
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Nej, jag tycker inte han har varit kass hela hösten. Men de flesta i det här laget spelar i SHL.
Sen tycker jag inte Hävelid har ett så dåligt hockeyöga som du säger. Tycker laget är välbyggt i år och vi kan gå långt. Hävelid som du ogillar har också tagit två U18-guld. Bättre på att plocka ut lag än Sam Hallam.
Sen tycker jag inte Hävelid har ett så dåligt hockeyöga som du säger. Tycker laget är välbyggt i år och vi kan gå långt. Hävelid som du ogillar har också tagit två U18-guld. Bättre på att plocka ut lag än Sam Hallam.
Den enda skillnaden är att han får spela mer och har därtill mer tid på sig att producera.