Vargen: Du tycker alltså fortfarande att Gästrin ska spela högre upp utifrån det han visat?
Inlägg: 2961736
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Säg bara att du tycker Milton varit kass hela hösten om du tycker han är dålig nu. Ingen större skillnad alls i nuvarande prestation kontra det han presterat hos oss. Vet inte vad ni fått för er.
Den enda skillnaden är att han får spela mer och har därtill mer tid på sig att producera.
Den enda skillnaden är att han får spela mer och har därtill mer tid på sig att producera.
+ 1