Sigge: Inte särskilt sugen på honom.
Inlägg: 2986421
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Nu skriver Svensson detta om Wernblom
Modo hoppas, men TPS kommer att ta hutlöst betalt för att det ens ska vara på tal.
Kanske dags att gå vidare om man inte tänkt slanta upp rejält tänker jag..
Modo hoppas, men TPS kommer att ta hutlöst betalt för att det ens ska vara på tal.
Kanske dags att gå vidare om man inte tänkt slanta upp rejält tänker jag..