Inlägg: 2986423
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
modomille: Kanske dax att ta upp stora lädret. Målsättningen var väl att gå upp. Bromsa eller gasa🤔
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Vet inte om det här är på skämt eller inte med tanke på Italien matchen igår men men det är ju silly så

Modo hoppas, men TPS kommer att ta hutlöst betalt för att det ens ska vara på tal.
Kanske dags att gå vidare om man inte tänkt slanta upp rejält tänker jag..