modomille: Tror Svensson är ute och cyklar här.
Inlägg: 2986430
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
SPOODI: Sägs att med Berg in i laget, så kommer man köra honom och Rundblad i ett första backpar. Båda två skjuter right. Det är vad man kör på träning.
I övrigt kör Persson - Bengtsson och Mattan - Berglund ihop, då tränarna är nöjda med defensiva jobbet mot AIK och inte vill peta i det. Norén kommer således bli sjundeback mot Almtuna.
I offensiven vill man köra Hermansson - Fitz - Carlsson som drivande förstaline. Men både Kelleher och Topping stod över träning.
I övrigt kör Persson - Bengtsson och Mattan - Berglund ihop, då tränarna är nöjda med defensiva jobbet mot AIK och inte vill peta i det. Norén kommer således bli sjundeback mot Almtuna.
I offensiven vill man köra Hermansson - Fitz - Carlsson som drivande förstaline. Men både Kelleher och Topping stod över träning.