Inlägg: 2986433
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Framnäs: Rätt otroligt att man anser att Bengtsson/Persson och Bella/Mat fungerar bra ihop, absolut har Bella/Mat varit ok senaste 3 men det är bara en tidsfråga innan det återgår till att svaja defensivt.
Jag hade helt klart spelat Bengtsson/Mat och Bella/Persson för att få lite offensiv och defensiv i båda formationerna
Jag hade helt klart spelat Bengtsson/Mat och Bella/Persson för att få lite offensiv och defensiv i båda formationerna
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Framnäs: Hermansson och Carlsson kan inte spela i en första line om vi ska ta steget upp. Helst så ska inte Carlsson spela överhuvudtaget.
+ 3
I övrigt kör Persson - Bengtsson och Mattan - Berglund ihop, då tränarna är nöjda med defensiva jobbet mot AIK och inte vill peta i det. Norén kommer således bli sjundeback mot Almtuna.
I offensiven vill man köra Hermansson - Fitz - Carlsson som drivande förstaline. Men både Kelleher och Topping stod över träning.