Zource: Låter bra. Hinken gjorde det riktigt bra med att lyfta in Berg. 2 år och de trivs i Övik, han och bruttan. Tycker det sänder bra signaler, sen vet vi att Hinken och Berg gillar att kramas. Jag kan krama Berg också då vi båda älskar tacklingar.
Inlägg: 2986924
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: jag tror faktiskt tyvärr att vi får vara nöjda med truppen vi har. Det kan gå hyfsat om alla höjer sig..Sen tror jag faktiskt att om hinken inte landar typ 2 spelare innan deadline att han kommer tvingas bryta sitt kontrakt efter påtryckning från sponsorer.
Men jag har nästan fel jämt så säkert också denna gång .
Men jag har nästan fel jämt så säkert också denna gång .
+ 1