+ 1
Inlägg: 2986931
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Kravställningen på Hinken måste ju vara att ha bästa laget i HA. Sen att Löven och Kalmar är bättre. Janne G sätter krokben på George. Surt, men det är hockey. Imponerad av Kalmar. MoDo borde döda alla dessa lag med sin gigantiska Plånka och rutinerade grabbar som kan grisa och trycka in trissan i Kryllan.
Sv: Silly season
Frontschwein: Så sant. Vill bara ha in mer tyngd och spets på backsidan. Sällan jag kryper för juniorer, men gillar verkligen Elton och Milton. Kan se att de har rätt vinnarskalle, jämfört med halvfigurer som hamnar i Division 1.
Sv: Silly season
Frontschwein: Alltså blir det inga nyförvärv nu och Modo inte går upp så anser jag att Hinken gjort sitt. Åtminstone borde han inse det själv och som du säger, med hjälp av påtryckning från supportrar och sponsorer så bör kontraktet rivas. Men än så länge låter jag han få den här säsongen på sig att göra nåt vettigt
+ 1
Sv: Silly season
Frontschwein: jag tycker nog berg var viktigast ändå. Så länge han kan lira med skadan är han typ enda realistiska spelaren som kan gå rätt in och göra reell skillnad direkt och kan dessutom lyfta hela gruppen mentalt.
Wernblom hade varit guld också men ser inte ut som turen i resultaten är med oss.
Annars vet jag inte ens vad som finns som rimligt skulle göra Modo bättre i det här läget? O'Rourke skulle uppenbarligen kommit till jul om det hade varit nån ide.
Wernblom hade varit guld också men ser inte ut som turen i resultaten är med oss.
Annars vet jag inte ens vad som finns som rimligt skulle göra Modo bättre i det här läget? O'Rourke skulle uppenbarligen kommit till jul om det hade varit nån ide.
Men jag har nästan fel jämt så säkert också denna gång .